Hier vind je informatie over de werking van deze site. Bekijk eerst de veelgestelde vragen sectie (FAQ), voordat je contact met ons opneemt
Bezorging
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling klaar is?
De gemiddelde verwerkingstijd is 1 dag. Het is mogelijk om op voorhand te bestellen en de gewenste levertijd te kiezen. Helaas, TaartBesteld.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld met betrekking tot de verwerkingstijd van betrokken leveranciers. Indien een bestelling extreem is vertraagd verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met de leverancier met behulp van het telefoonnummer dat u per e-mail heeft ontvangen in de orderbevestiging.
Wat zijn de bezorgingskosten van mijn bestelling?
Producten die verkocht worden via TaartBesteld.nl kosten hetzelfde als telefonisch bestellen. Deelnemende leveranciers mogen geen extra kosten in rekening voor hun producten op TaartBesteld.nl, met uitzondering van hun normale bezorgkosten.
De bezorgkosten van leveranciers kunnen verschillen per leverancier en het te leveren adres. Bezorgkosten worden altijd vastgesteld en in rekening gebracht door de leveranciers. TaartBesteld.nl heeft geen invloed op het in rekening brengen van bezorgkosten.
Merk op dat naast de bezorgkosten, een transactie vergoeding van toepassing kan zijn in het geval u ervoor kiest om uw bestelling online te betalen.
Bestelling
Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Ons bestelmanagement systeem zal uw bestelling automatisch doorsturen naar de leverancier waar u de bestelling geplaatst heeft. Binnen enkele seconden ontvangt de leverancier de bestelling via sms, e-mail of fax. Bovendien ziet de leverancier uw bestelling in zijn online beheeromgeving. Op deze manier kunnen we garanderen dat uw bestelling is ontvangen door de leverancier die het zal verwerken.
Nadat de bestelling is ontvangen door de leverancier, zullen ze zorgen voor de voorbereiding en uitvoering van uw bestelling. TaartBesteld.nl heeft uitsluitend de verantwoordelijkheid om uw bestelling door te sturen naar de leverancier, niet voor de bereiding, verpakking en levering.
Wat gebeurt er als ik bij één winkel bestel terwijl deze winkel samenwerkt met andere winkels?
Als je bestelt bij één winkel dan gelden de bestel-, afhaal-, en bezorgvoorwaarden van deze winkel. U zult deze voorwaarden zien in stap 3 (afhalen/bezorgen) van het bestelproces.
Wat gebeurt er als ik bij meerdere winkels tegelijk bestel?
Als je bij meerdere winkels tegelijk bestelt dan gelden de bestel-, afhaal- en bezorgvoorwaarden die de samenwerkende winkels samen hebben vastgesteld. U zult deze voorwaarden zien in stap 3 (afhalen/bezorgen) van het bestelproces. Deze voorwaarden zijn meestal gunstiger omdat efficienter kan worden geleverd in samenwerkingsverband. U kunt uw gehele bestelling centraal afhalen bij één van de winkeliers of uw gehele bestelling in één keer thuis laten bezorgen.
Betaling
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij TaartBesteld.nl kunt u voor online betalen kiezen uit verschillende betaalmethoden. Welke betaalmethoden precies beschikbaar zijn is afhankelijk van de leveranciers die betrokken zijn bij uw bestelling en vindt u in de WebShop onder het kopje "Betaalmethoden".
Wat zijn de transactiekosten voor mijn online betaling?
Het bedrijf dat de online betalingen verwerkt rekent kosten voor het gebruik van hun service. Deze kosten zijn afhankelijk van het soort betaling dat wordt verwerkt en de waarde van de transactie.
Deze transactiekosten worden na selectie van een betaalmethode toegevoegd aan uw winkelwagen en worden gebruikt om de verwerking en administratieve afhandeling van de online betaling te dekken.
Waarom moet ik transactiekosten betalen voor online betalingen?
TaartBesteld.nl is slechts een tussenpersoon, de linking pin tussen u als consument en de leverancier. Kosten van online betalingen worden één-op-één doorberekend.
Andere internetbedrijven brengen dezelfde kosten in rekening, maar verbergen deze in de leverings- en / of administratiekosten van uw bestelling. Bij TaartBesteld.nl, is gekozen voor transparantie en brengen we uitsluitend de kosten die we maken voor het faciliteren van online betaling in rekening. We hopen dat u deze open en transparante aanpak waardeert.
Privacy en beveiliging
Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?
TaartBesteld.nl respecteert uw privacy en doet er alles aan om uw persoonlijke gegevens te beschermen.
Hoe zit het met de beveiliging?
Beveiliging is een van de grootste prioriteiten bij TaartBesteld.nl. Daarom gebruiken we alleen versleutelde verbindingen tussen uw computer en onze servers. Uw wachtwoord wordt dusdanig opgeslagen dat niemand het kan lezen.
Kwaliteit
Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit van mijn bestelling?
TaartBesteld.nl is slechts een tussenpersoon, de linking pin tussen consument en leverancier. TaartBesteld.nl stuurt uw bestelling alleen door aan de geselecteerde leverancier. Daarom is er weinig invloed op de kwaliteit van de levering en service, de levertijd of de kwaliteit van het geleverde product. In het geval u niet tevreden bent met uw bestelling verzoeken wij u contact op te nemen met de leverancier via het telefoonnummer zoals via e-mail ontvangen in de orderbevestiging. U kunt ook contact opnemen met onze service desk om een klacht in te dienen. Wij sturen uw klacht naar de leverancier en vragen hen zorg te dragen voor uw klacht. In het geval een leverancier veel klachten veroorzaakt zal TaartBesteld.nl extra maatregelen nemen om verdere klachten te voorkomen en, indien nodig, de leverancier verwijderen uit ons systeem.
Service en voorwaarden
De leverancier heeft mijn bestelling niet ontvangen?
In het geval u een bestelling heeft geplaatst bij een bepaalde leverancier, maar de leverancier zegt dat ze uw bestelling niet hebben ontvangen via TaartBesteld.nl, of deze weigert te aanvaarden en verwerken, neem dan contact op met ons servicecentrum.